[gilug.org] Problema amb ips estatiques amb Debian Lenny

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-06-21 04:30:38 UTC

recordo que hi havia un bug en el network-manager que no distingia els
comentaris, per lo pot ser que considera que son linies de configuracio i no ha
de gestionar aquest interface,
si hem ensopegat amb aixó, hauriem de suprimir aquestes linies en comptes de
comentar-les.

A Dissabte, 20 de juny de 2009 13:23:06, Narcis Garcia - GiLUG va escriure: