[gilug.org] Lnet Studio

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-06-20 14:20:00 UTC

A Dissabte, 20 de juny de 2009 13:25:39, Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> Ara es tractaria de publicar-la i fer-la descarregable, no?
> Jo puc ajudar en això.

de moment farem les primeres proves, segurament s'hauran de
fer varis paquets iso de lo mateix, arreglant petits problemes o posant
programes que faltin,

encara em falta documentacio d'instal.lacio i fer un script per copiar el Live
a un sistema instal.lat en disc.

crec que fare:

LneT-Studio per amd64 : 1,2 GB
LneT-Office KDE4 per amd64 i i686 : ( 800 MB  ) * 2
LneT-Laptop amb XFCE per i686 : 600 MB

jo puc posar-lo a RapidShare o Terra-Mega?? o Mega-Upload.
també podria mirar si alguna web de linux em deixa posar-la en el seu
servidor.
http://linuxtracker.org/

més endavant podriem fer una web amb fórum, descàrregues, etc,

Jordi