[gilug.org] Lnet Studio

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-06-20 14:07:31 UTC

A Dissabte, 20 de juny de 2009 11:15:18, Xavier de Palau va escriure:
> Si tens l'opció de fer un apt-get i acabar d'instal·lar el que et
> convingui a posteriori cap problema, pots posar lo just a la imatge
> bàsica per no carregar massa. Així podràs utilitzar openoffice en lloc
> de koffice (a alguns no ens acaba de fer el pes).
dons posaré OpenOffice,
la idea és fer-lo anar com a Live, pero posat en una partició del disc dur,
és molt més ràpid perquè la imatge comprimida és tres o quatre vegades més
petita que descomprimida, el sistema operatiu la posa pràcticament tota en
cache i quasi no llegeix de disc, les lectures van a memoria RAM,
també ara estic desenvolupant un script de instal.lacio per tal de crear una
instal.lació estàndard a partir del Live auto-configurat, pero queda molta
feina,