[gilug.org] Lnet Studio

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2009-06-20 09:15:18 UTC

El ds 20 de 06 del 2009 a les 07:29 +0200, en/na Jordi Pujol va
escriure:
> Bondia Xavier i llista,
>
> ara tinc una primera imatge del sistema
> aquesta porta dos kernels, el rt a 2.6.29.5 (rt21) i el kernel sidux 2.6.30
> he posat quasi totes les aplicacions de UbuntuStudio,
> https://wiki.ubuntu.com/UbuntuStudio/PackageList
> vaig a fer una llista de lo que no porta, perque no hi ha paquet amb el mateix
> nom en Debian:
>
> Seccio audio:
> jdelay
> qamix
> tapiir
> Seccio audio-plugins:
> [...]

Si tens l'opció de fer un apt-get i acabar d'instal·lar el que et
convingui a posteriori cap problema, pots posar lo just a la imatge
bàsica per no carregar massa. Així podràs utilitzar openoffice en lloc
de koffice (a alguns no ens acaba de fer el pes).
Tinc ganes de provar-ho.
Endavant i sort

Xavi