[gilug.org] Lnet Studio

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2009-06-19 15:13:27 UTC

El dv 19 de 06 de 2009 a les 15:45 +0200, en/na Jordi Pujol va escriure:
> Hola a tots,
>
> estic instal-lant els paquets de Ubuntu Studio a Debian en instable, amb kde4
>
> veig que rosegarden i creox encara no s'han portat oficialment a kde4,
> el rosegarden està en desenvolupament a SF, potser es pot recompilar amb les
> llibreries noves,
>
> creieu que son imprescindibles aquests dos paquets ?

Si ha de ser per multimedia Rosegarden sí, sobretot. Es la suite midi
més professional que tenim ara per ara a GNU/Linux.
Una distro multimedia que es faci dir una mica professional, el
portaria.
I el Creox podria ser prescindible al meu entendre, però és un molt bon
efecte a temps real. Seria una llàstima no tenir-lo.

Xavi