[gilug.org] bogs al ubuntustudio 9.04

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2009-06-18 21:15:28 UTC

El Dijous 18 Juny 2009 16:00:14 Xavier de Palau va escriure:
> [...]
> sintetitzador virtual des d'un piano o controlador extern, és demencial
> si no el tens. Sentir la nota 0.5 segons més tard (o més) d'haver-la
> tocat, és impracticable. I ja no dic un pianista virtuós o un grup en
> directe amb monitors!
> He mirat aquesta distro, PureDyne, sembla interessant el que proposen
> (crec que està basada en l'antiga Dyne:bolic):
> http://code.goto10.org/projects/puredyne/wiki/DocInstallSystem
>
> A part del live, hi ha una full-instalació a partir de Debian Lenny. Si
> tinc temps, m'ho miraré una estona. Posats a provar, no es perd res,

Hola Xavi,

Has tornat a provar Musix? Sé que t'havies ofert per testejar però estava una
mica verd.
S'estan movent força (com sempre) i van per la 2.0 beta 1
http://www.musix.org.ar/wordpress/?p=602

Sembla que ara està basada en Debian Live en comptes de Knoppix com abans.
No sé, és un suggeriment, tu veuràs si ven bé, ja que coneixes millor el tema,
fins i tot potser estàs més al dia que jo.

> A reveure,

Salut!

> Xavi

Dani