[gilug.org] bogs al ubuntustudio 9.04

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-06-18 13:04:55 UTC

per solventar aquest problemes, la meva idea seria fer-lo amb Debian original,
i amb l'escriptori KDE4, perquè el Debian no té tants de problemes de
incoherència entre drivers, (video, so, etc) i es troben bugs de menys
importància,
practicament tots els paquets de Ubuntu son disponibles a Debian,
faltaria el kernel rt, dons Debian no compila oficialment un paquet de kernel
realtime, ara hi ha 2.6.29-5
fa temps havia llegit que el kernel realtime era imprescindible per
aplicacions de música, control numéric, etc... Ho continua sient ?

em sembla que totes aquestes distros porten GNOME, peró el KDE4 ja està molt
desenvolupat,

Jordi