[gilug.org] canviar opcions daemon

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-06-06 09:46:24 UTC

A Dissabte 06 Juny 2009 10:58:34, David Casals va escriure:
> A una Debian l'hi he instal·lat el paquet pure-ftpd-mysql i el mysql,
> però el dimoni del pure-ftpd no m'arrenca amb la configuració del mysql.
>

> Aquesta es una opcio a passar quant engegues el daemon, però no trobo
> per enlloc, he mirat dintre /etc/rc2.d/$20pure-ftp-mysql però per mes
> que allà li passo el parametre no m'ho agafa.

Hi ha un daemon diferent per el pure-ftp-mysql i un altre per el pure-ftp.

http://packages.debian.org/sid/amd64/pure-ftpd-mysql/filelist

Suposem,
pot ser hi ha un fitxer /etc/init.d/pure-ftpd ?
que és un reste del paquet que ja ha estat desinstalat.
i engega abans que el pure-ftp-mysql ?

I s'hauria de fer neteja:

dpkg -l | grep -E '^rc|^nc' | awk '{print $2 }' | xargs -r dpkg -P

ara si que fariem servir el dimoni del pure-ftpd-mysql ?

/etc/init.d/pure-ftpd-mysql