[gilug.org] Processar fotos automaticament

Quim Rovira quim rovira gmail com
2009-07-16 15:25:02 UTC

Ja deu ser tard, però tansols dir que el Gimp te una eina magnífica de
procés per lots de fotos.
La trobaràs al menú de filtres -> Procés per lots (deu ser això... ja ho
sento però tinc el PC en anglès i la traducció exacta no la tinc).

Em sembla recordar que és possible que et calgui instal·lar algun paquet
adicional... jo els del gimp els incloc tots a sac-pac... va ser amor a
primera vista.

P.D: Jordi, t'envio un correu una estona, perdona el retard, però anar de
bòlit és relaxant en comparació a la darrera setmana...