[gilug.org] Versio Preview de Lnet Lite Xfce

Eduardo Broto ebroto gmail com
2009-07-11 09:48:46 UTC

hola

Aquest es el meu primer missatge a la llista, aprofito per saludar :)

Jordi, amb el Firefox 3.5 veig el menú de l'esquerra molt petit a 1280x1024,
s'ha de fer zoom per poder veure el contingut.

Felicitats pel projecte, té aspectes molt útils com el fet de poder
persistir les dades. Tinc una pregunta: qué has hagut de fer per aconseguir
que les X sempre trobin el driver gràfic adeqüat? Vaig provar d'instal·lar
una Lenny en un llapis USB i aquest era un dels problemes que se'm
plantejava a l'hora de poder fer-ho servir en qualsevol PC.

Edu