[gilug.org] Versio Preview de Lnet Lite Xfce

xavier de palau xdepalau gmail com
2009-07-09 07:52:18 UTC

Ei!
Ja l'he descarregada aquest matí.
Ahir ho vaig intentar i baixava a 24k/s, però a les 6:30h anava a -fins
i tot- a 95k/s!!! Tot un luxe al nostre país de pandereta, on les
pujades de l'ADSL van com els draps de cuina (això sí, a preu d'alta
costura!)

A provar s'ha dit, "fieres"

Xavi

El dj 09 de 07 de 2009 a les 09:33 +0200, en/na Jordi Pujol va escriure: