[gilug.org] Multisistema i SSH

2009-01-29 13:06:08 UTC

Hola, tinc un ordinador amb 2 instal·lacions de sistema operatiu (A i
B), i ambdues tenen en marxa el servidor de OpenSSH per a poder-hi
entrar via terminal.

Em trobo, però, que quan em connecto a l'ordinador amb A des d'un altre
ordinador, el client SSH es memoritza la clau identificativa que té el
"servidor". Si aleshores reinicio l'ordinador en qüestió i arrenco amb
el sistema "B", aquest té una clau identificativa diferent, la que es
deu generar en instal·lar el servei OpenSSH.

El problema sorgeix quan m'intento connectar a l'ordinador mentre aquell
està funcionant amb el sistema "B", doncs el client SSH naturalment em
diu que no reconeix el "servidor" perquè la clau memoritzada no
coincideix.

Quines solucions té això, apart d'anar esborrant les claus memoritzades?

Gracies.