[gilug.org] Debian 4 estable

Quim Rovira quim rovira gmail com
2009-01-27 17:46:52 UTC

Oblida't de les revisions, no m'ho he mirat ara, però efectivament
està tancada en la data que has donat. Les revisions inclouen ---->les
mateixes versions de tot<--- tansols arreglant bugs. Per això borren
-crec- les velles, perquè és el mateix que les noves.

Si vols comprovar-ho, crec que tansols hauries de veure paquets
passant de versió a.b.c-xx a a.b.c-yy, on aquests "xx" i "yy" són
tansols els números de revisió del "build" del paquet, és a dir, que
només poden canviar els "pedaços" oficials de debian, en cap cas la
versió del codi font del programa que es compila.

Si tens algo que funciona amb la r6, no t'hauria de portar cap
problema amb la r0.

Repeteixo, no ho he verificat del tot, però diria que és un dels
pilars del seu mètode de congelació-alliberació de versions.