[gilug.org] Videocameres amb Skype

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-01-21 09:42:53 UTC

Hola a tots,

El Wednesday 21 January 2009 00:36:25 Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> Hola, em trobo amb un usuari que té una "webcam" Microdia, la qual vaig
> configurar amb aquesta guia:
> http://doc.ubuntu-es.org/Instalar_c%C3%A1maras_Microdia
>
> Tot sembla anar bé, doncs amb Ekiga es veu la captura de video. Però
> Skype ja diuen que és molt punyetero, i quan el xicot connecta amb altra
> gent no el veuen (i és que Skype no reb la imatge de la càmera).

si el kernel reconeix la camara, el problema sera de Skype,
lo millor seria consultar els forums de configuracio de Skype i mirar si hi ha
algun parxe,

> Algú sap d'alguna manera de resoldre aquest problema de Skype amb les
> videocàmeres de PC? O potser hi ha alguna videocàmera de PC que porti
> drivers per GNU/Linux al mercat?
ara funcionen amb els drivers del kernel, les més compatibles son les de
uvc-video (que es l'estandard modern per güindous)