[gilug.org] Quan MSWindows toca particions Ext3

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-02-25 14:26:06 UTC

podriem resumir que el ntfs-3g es més segur de lo que jo em pensava,

la solucio del ext3 sobre Windows no ha estat discutida,
pero no deu ser tant bona si ell mateix marca la necessitat de comprovar el
disc cada vegada,

la partició en fat32 la he feta servir moltes vegades, i amb força menys de 32
GB,

voldria proposar la solucio de màquines virtuals, engegant tots dos S.O. al
mateix temps i transferint d'un a l'altre per ftp o samba,
aquesta la he configurat amb kvm amb màquines modernes de 64 bit, i és molt
pràctica,

El Tuesday 24 February 2009 17:47:18 Eduard Vidal i Tulsà va escriure: