[gilug.org] Quan MSWindows toca particions Ext3

David Casals hakd0c telefonica net
2009-02-24 11:49:06 UTC

Intentant trencar aquest fil, que ja fa temps ha sortit del seu fil inicial.

Jo utilitzo ntfs-3g amb ubuntu i gentoo tant amb 32 com amb 64 bits des
de fa mes d'un any i el Microsoft Windows no ha marcat mai cap error
després d'haver escrit coses a les seves particions des de gnu/Linux.

O sigui que jo li dono el meu vot a favor.

També recomano que quant es facin busquedas a google sobre bon
funcionament es filtrin les busquedas a coses mes noves de 6 mesos, amb
programari lliure 6 mesos poden ser una eternitat i estar corregits la
majoria dels errors. (normalment les filtro a 3 mesos)

En/na Jordi Pujol ha escrit: