[gilug.org] Quan MSWindows toca particions Ext3

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-02-23 15:59:41 UTC

preguntem-ho al sant google, que ho sap tot,
per exemple ens dona aquesta resposta, que és actual i a més prové del
coneixement de desenvolupadors Debian amb experiencia,

http://manual.sidux.com/en/hw-dev-hw-dri-en.htm#hd-ntfs3g

i moltes altres referencies de problemes amb particions que s'en van i s'han
de recuperar,

El Monday 23 February 2009 16:49:41 Leopold Palomo Avellaneda va escriure: