[gilug.org] Quan MSWindows toca particions Ext3

2009-02-23 15:45:34 UTC

Tenia entès que la gestió de FAT32 per part de MSWindows no és gaire
fiable en particions de més de 32GB, per alguna raó de disseny.
La pega de FAT i NTFS és que tot sovint no s'hi pot fer servir paperera.

Però bé, per aquest cas en particular no puc fer grans maniobres, i
tampoc no sé com convertir el format de les particions amb dades a dins.

Gracies.

El dl 23 de 02 de 2009 a les 15:23 +0100, en/na Jordi Pujol va escriure: