[gilug.org] Recuperar quadre de diàleg perdut a konqueror

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-02-20 09:05:28 UTC

El Friday 20 February 2009 00:07:14 Lourdes Mallorquí i Dani Fossas va
escriure:

> Disculpeu les molèsties.
> Després de passar moltes vegades per davant de la solució amb la
> configuració del konqueror sense fixar-m'hi, m'hi he topat de morros.
>
> "comportament -> demana confirmació per mou a la paperera"
>
> Repeteixo, disculpeu-me, però és que tot el dia vaig corrent i quan busco
> solucions a petits entrebancs, de vegades passo de llarg.

penso que la llista és feta per plantejar preguntes d'aquest tipus al igual
com compartir experiencies en aplicacions i configuracions,
voldria haver estat al e-mail a temps per poder donar una opinió,

> Apa, fins la propera.

Salut,
Jordi Pujol