[gilug.org] Quan MSWindows toca particions Ext3

2009-02-19 08:45:49 UTC

Val per la pròxima, però aquest l'haig de resoldre per control remot des
de la part GNU.
Vaig fixar que les particions es revisessin cada 30 dies (amb tune2fs);
hi hauria manera d'impedir que aquestes es revisin mai fins que els
arribi el dia?

Si és problema del "journal", es pot convertir una partició Ext3 a Ext2
per a què no tingui "journal"?

El dj 19 de 02 de 2009 a les 09:28 +0100, en/na Quim Rovira va escriure: