[gilug.org] Impressio d'albums per correspondencia

Ed eclavell gmail com
2009-02-17 09:31:16 UTC

Estic d'acord amb tu amb lo del programari lliure, però si no hi ha mes
remei... jo tinc els tres sistemes operatius Linux, Mac i Windows.... i per
cada cosa faig servir el que mes m'interessa donant prioritat al Linux
(opensuse).

He provat els programes semi espanyols i uns quants dels anglesos i per mi
el millor i la millor qualitat d'àlbum es el blurb

Eduard

El 17/02/09, Narcis Garcia - GiLUG <> ha escrit: