[gilug.org] Impressio d'albums per correspondencia

Jaume Teixi jaume teixi net
2009-02-16 21:57:44 UTC

Narcís,

Per un sol àlbum, potser no, a mitjes tirades, t'asseguro que ho fan...
De tota manera és una bona causa reclamar que treballin amb estàndards com
JPG o PDF !

T'envio 4 més a veure si ha més sort:
http://www.dichis.com
http://www.vistaprint.es
http://www.novapop.com
http://www.myphotofun.es

A nivell internacional hi ha aquests, molts ja indiquen clarament que
treballen amb PDF,
així que no està gens malament que entre tots els hi demanem als d'aquí !
http://www.viovio.com
http://www.paperator.com
http://www.pictobooks.com/html2/index.php
http://www.mypublisher.com
http://www.qoop.com

Aquí tens un thread que et pot interessar Wedding Album 101
http://photography-on-the.net/forum/archive/index.php/t-268165.html

Aquests en principi no, ja que publiquen per autors de llibres:
https://www.createspace.com
http://www.bubok.com
http://www.lulu.com
http://www.blurb.com

Espero que et serveixi, i explican's com t'ha anat i el resultat imprès !

Salutacions,
 Jaume Teixi