[gilug.org] Reproductors amb formats lliures

Xavier Barnada Rius xbarnada gmail com
2009-12-29 12:59:03 UTC

A Dimarts 29 Desembre 2009 13:37:41, Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> Bones notícies, són ja diversos discs durs externs amb reproductor
> audiovisual integrat que suporten el format OGG Vorbis per la música, i
> l'altre dia vaig veure que l'aparell de 2TiB de capacitat de la marca
> Iomega ja suporta el format-contenidor de video Matroska (.mkv)
Son bones noticies,en teoria a els fabricants de aquest tipus de aparells els
hi hauria de interesar els formats lliures, ja que implementar-los els hi
costa menys i solen estalbiarse llicencies i drets de autors de els
propietaris dels codecs.A part en el cas de voler fer la seva propia
implementacio i no usar codi de altres tambe ho tenen mes facil ja que solen
estar ben documentats