[gilug.org] visualitzar correctament documents ms word, excel ...

Eduard Vidal i Tulsà festuc gmail com
2009-12-16 19:56:48 UTC

Si té la llicència de windows i de office no cal que les llenci a les
escombreries

instala el vmware player (versió 3, que ha sortit fa poc i es una
autèntca pasada)
l'unic que hauràs de crear la maquina virtual amb un vmware server, ja
que aquest no permet crear-los fàcil ment, o bé usar el
http://www.easyvmx.com/
un cop instalada la màquina, edites el l'arxiu de configuració del
vmware (arxiu .vmx) i busca on posa el disc dur qeu estar a
ide0:0=persistent i el pots canviar-lo a
ide0:0=independent-nonpersistent
Aixo et deixarà glaçat el disc dur virtual, i cada cop que tanqui el
windows li quedarà net de qualsevol virus que pogues agafar...
Jo ho tinc a l'estudi i es com va millor

El 16 / desembre / 2009 19:31, David Casals <> ha escrit: