[gilug.org] problemes de xarxa i apache

David Casals hakd0c telefonica net
2009-12-08 09:19:29 UTC

Hola a tots,

Tinc una xarxa amb la següent estructura

router: 192.168.100.3
servidor: 192.168.100.6
serv-virtual-1: 192.168.100.16
serv-virtual-2: 192.168.100.17
serv-virtual-3: 192.168.100.18.

El servidor està amb Debian i les màquines virtuals corren sobre vmware
server amb Ubuntu server 8.04 i el programa gestionONG que servirà per
portar el dia a dia de 3 entitats sense ànim de lucre a les que pertanyo.

Totes les màquines corren un Apache2, el router té el port 80 redirigit
cap el servidor i l'apache del servidor la única cosa que fa es en
funció d'una variable redirigeix cap a una màquina o cap a una altre a
través d'un iframe. Evidentment això només funciona en LAN però no per
Internet.

Per motiu del programa que tenen les màquines virtualitzades no ho puc
tindre tot al mateix servidor i separat ver vhost de l'Apache i tampoc
puc anar canviant els ports de l'Apache a les maquines virtuals.

Jo m'imagino que la solució passaria per què en comptes de fer-ho amb un
iframe fer-ho d'alguna altre manera i provocar que sigui el primer
Apache el que faci les peticions.

Atentament
David Casals
hakd0c