[gilug.org] deejayd

2009-08-26 15:25:18 UTC

Molt interessant; ara vaig millor encaminat.
Buscant paraules clau amb tot això he trobat el "mixxx", que és molt
maco però ja se m'ha clavat quan he posat a reproduïr la segona cançó
sobre la primera.

Sembla que el mixxx no és amic de pulseaudio, ja el provaré amb algun
altre ordinador més sa, perquè fa molt bona pinta pel directe.

En/na Quim Rovira ha escrit: