[gilug.org] deejayd

2009-08-26 13:38:40 UTC

Amb la mateixa història d'intervenir en directe, hi ha manera de què,
mentre està sonant una llista de reproducció per altaveus, poder
pre-escoltar una cançó amb els auriculars sense que s'interfereixin?

Per exemple connectant els altaveus a la sortida "SPK" de la tarja de so
i els auriculars a "Line Out".

En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit: