[gilug.org] Comptabilitat domèstica

Quim Rovira quim rovira gmail com
2009-08-25 12:21:52 UTC

Potser ho pots fer amb l'openoffece (fulles de càlcul) mateix, important
l'arxiu q43 i posant bé els paràmetres per identificar cada columna.

Pel que sembla, el Q43 és un format de texte pla, amb columnes d'una amplada
fixa.. el que et pot donar més problemes són les diferències lingüístiques
(els separadors dels milers, format de les dates, etc.), però si ho
aconsegueixes, un cop en una fulla de càlcul ho deus poder guardar en algun
format més amigable per als programes que dius o el GnuCash.

He trobat en un blog una referència a un programa que es diu Quicken (o
quelcom per l'estil), i que ho admet d'aquesta manera.
Enllaç: http://elblogdejr.spaces.live.com/

A mi també m'interessa poder importar aquestes dades, però no he tingut la
paciència per fer un script per convertir-los.. a veure si trobo algun
moment per dedicar-hi!

Salut!