[gilug.org] Comptabilitat domèstica

Quim Rovira quim rovira gmail com
2009-08-25 08:35:21 UTC

Aquesta norma no és tansols de la banca ibèrica?

De tota manera, pots trobar-ne una especificació aquí:
http://portal1.lacaixa.es/Channel/Ch_Redirect_Tx?dest=1-57-10-640061
que no se si és del tot actual, però et podria servir per passar-ho a algun
format més adequat..

Jo diria haver-ho provat amb GnuCash, i si no recordo malament tampoc ho
soporta, però fer algun tipus de filtre amb perl o bash mateix no hauria de
ser massa complicat, si tens la paciència ;)