[gilug.org] Linux en Pendrive

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-08-14 07:53:50 UTC

trasllado el tema al fòrum, on ja he escrit la meva resposta,
és el primer tema, en l'apartat Questions Generals,

http://forum.livenet.selfip.com

tots els que volgueu podeu registrar-vos-hi, i opinar lliurement sobre aquest
tema o d'altres relacionats amb la distribució.

A Dijous, 13 d'agost de 2009 23:50:24, Jose Luis va escriure: