[gilug.org] Linux en Pendrive

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-08-12 09:46:00 UTC

A Dimecres, 12 d'agost de 2009 11:19:56, Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> Jose Luis; per a crear "Live" a la mamòria USB utilitzes algun assistent
> de cada distribució? Quina recepta fas servir?
>
> Sembla que tens unitat de CD per arrencar en aquest portàtil. Per cert,
> quin model és? Alguna distribució de GNU/Linux t'arrenca des de CD?

home Narcís, la recepta que he fet a la Web és manual, pot fer-la un usuari
amb poca experiencia.
particions amb fdisk, formatejar, copiar fitxers i instal.lar grub,

jo voldria saber els dubtes que trobeu a l'hora d'aplicar aquestes receptes,
per millorar les explicacions.

també estic treballant en un programa instal.lador, de moment tinc un esquema
en bash i interface ncurses, però en falta molt perquè una instal.lació en
entorns diferents fa que el programa hagi de fer moltes consideracions.

segons les pàgines que he vist sobre aquest model de portàtil, sembla segur
que arranca amb el paràmetre nolapic_timer a la línia d'ordres del kernel. i
l'altre paràmetre que he trobat "noapictimer" és antic, per kernels 2.6.26 o
2.6.27