[gilug.org] Linux en Pendrive

Jose Luis montgri montgri net
2009-08-11 16:38:02 UTC

En/na Jordi Pujol ha escrit:
> la meva distribució "Live never endng Tale" et pot solucionar el problema,
> prova-la,
> també puc fer les instruccions per crear el CD que arranqui un Pendrive
Hola Jordi,

Em temo que la teva distro no funciona amb el meu portatil. Amb les dues
primeres opcions es queda clavat amb la línia

Waiting for /dev to be fully populated..._

Am la DEBUG, arriva a

0000:00:04.0: Realteck PHY RTL8201 transceiver at address 1.

I d'aquí no passa. Queda el cursor mort i res mes.

L'equip és un OKI NB0108 Con Intel Pentium DUAL CPU T2330 a 1,6 GHz i 1
MB de ram.

Joseluis