[gilug.org] Linux en Pendrive

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-08-11 07:29:57 UTC

A Dimarts, 11 d'agost de 2009 09:08:54, Jose Luis va escriure:
> Hola a tots,

Ei què tal,

> Porto temps intentant instal·lar linux en un Pendrive pero no hi ha manera.
>
> A casa tinc instal·lat linux, però per raons de feina tinc un portatil
> OKI amb Windows Vista. La meva intenció és tenir un sistema complert a
> un  llapis que em permeti fer funcionar l'ordinador portatil o qualsevol
> altre sense haver de modificar la MBR del disc dur.
>
> He provat Slax, Pendrivelinux08 i altres però no hi ha manera que boti
> el sistema des del llàpis.

perquè ? com es fa aquesta instal.lació ?
si treballes amb un Pendrive de cap manera hauries de tocar el disc dur.

arrancar el sistema amb un pendrive depen de la BIOS de l'equip,
s'ha d'activar una opció arrancar des del disc USB. (si aquest BIOS ho fa)

també es pot crear un CDROM que arranqui el Pendrive,

la meva distribució "Live never endng Tale" et pot solucionar el problema,
prova-la,
també puc fer les instruccions per crear el CD que arranqui un Pendrive.

--
Jordi Pujol

Live never endng Tale
GNU/Linux Live forever!