[gilug.org] X.org i teclats

2009-04-25 07:01:29 UTC

Doncs jo enriqueixo la teva resposta: arran d'alguna recent
actualització de paquets a la versió 8.10 d'Ubuntu GNU/Linux , ha
canviat "màgicament" aquesta configuració al
"gnome-keyboard-properties", i per això t'has trobat l'opció de ratolí
via teclat.

Gracies per la teva auto-resposta, perquè a un ordinador jo li estava a
punt de canviar el teclat.

El dv 24 de 04 de 2009 a les 21:36 +0200, en/na Jordi Espinosa va
escriure: