[gilug.org] pc a peces

K k jasp org
2009-04-07 13:23:54 UTC

Hooola a tot kiski!

On m'agrada a mi buscar hardware per fer una instal.lacio...

http://www.ofertaspc.com/      Dues botigues a BCN de PC's de 2a ma,
      i "outlets" antiquats per estrenar, mes barats que nous
      de trinco, tot amb 2 anys de garantia...

http://damnsmalllinux.org/store/     Botiga internet de hard d'una
       distribucio molt de "referencia" en segons quins projectes
       *minimalistics"...

O lo que darrerament m'agrada molt per sistemes "humils": Un PC
       complert que cap en un slot estandard de 5 1/4'' d'una
       caixa estandard de PC... :-)

http://es.viatech.com/es/products/embedded/artigo/

I lo del reciclatge de troballes de deixalleries... molt acord amb
els temps que corren, i sovint, n'hi ha ben be de sobres...

Salut a tothom!

       Carles