[gilug.org] pc a peces

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-04-07 10:01:25 UTC

Aquesta és la clàsica teoria de llibre, dona les definicions amb dibuixets de
fa 20 anys,

la part sobre RAID5 és molt minsa,

trobo a faltar la explicacio sobre posar discs aturats que es faran servir si
el controlador els necessita perquè detecta un problema en un dels discs
actius, Pràcticament ho fan tots els controladors que estic veient fa quatre
o cinc anys,

tampoc diuen rès del procediment de canvi en calent, com s'ha de desactivar un
disc des de l'interface del controlador, extreure el disc, posar-ne un altre
i activar el nou disc en el controlador,

El Monday 06 April 2009 21:06:09 Narcis Garcia - GiLUG va escriure: