[gilug.org] pc a peces

Quim Rovira quim rovira gmail com
2009-04-06 10:16:51 UTC

Ja no és ben bé un PC senzill de baix cost per tenir de servidor, segons com
es miri, però bueno ;)

No està pas malament.... potser segons com ho vegis, jo posaria dos discs
durs més petits en raid per programari, ja que la seguretat que et dona és
el pas previ a posar-hi un sai, al meu parer :)

Pel que fa al micro i placa, potser també l'has agafat força potent, pel que
deies que volies... si l'has d'usar de tant en tant com a PC d'escriptori
encara, però pensa que realment un servidor d'arxius, firewall, servidor
web, etc. pràcticament no necessita CPU a no ser que hi vulguis posar moltes
webs amb tràfic... i en aquest cas la connexió ADSL ja et suposaria un
problema més gran que la lentitud del CPU.

Els meus cinc cèntims, vaja!