[gilug.org] pc a peces

Marc marc furtia gmail com
2009-04-06 10:01:56 UTC

Bones,  a veure ... mmmmm
com vaig dir en el primer correu, m'estic plantejant montar-me un pc a peces
.... m'he mirat els enllaços [1], [2], i he estat buscant i consultant sobre
això.
M'han consellat que no compri una màquina bona i feta, que ja si me la monto
jo, em puc estalviar pel cap baix, uns 100 €
El problema està en què com he dit, estic desactualizat en tema de hard,
cosa que per mi vol dir que no tinc ni punyetera idea com està el marcat
avui, ni quines coses comprar-me ni quines no.

[1]
http://www.optize.es/servlet/ACER_VERITON_M460_-_MICRO_TORRE_-_1_X_PE_360123_optize.html
[2]
http://www.optize.es/servlet/HP_PROLIANT_ML110_G5_-_SERVIDOR_-_MICRO__351544_optize.html