[gilug.org] pc a peces

Marc Furtia i Puig marcfurti yahoo es
2009-04-03 19:03:58 UTC

La ip ... tinc adsl (la petita) amb ip fixa, això no és problema ...
El problema és saber quin hard comprar ...
Jo tinc en ment, un core duo, amb un parell de giges de ram, 2 discos
amb raid fent mirroring, i un sai per si se'n va la llum.
El problema que tinc, és que m'estic  mirant tema hardware i a casa tinc
una torra atx buida, si no m'equivoco era d'un amd k7 ... (la vaig
comprar i no ho tinc gaire en ment tot això, la veritat)
Aquest correu és per què no sé quines peces agafar, que m'aconsellarieu
si us posessin aquests "rangs".
La veritat és que tenia pensat gastar-me com a molt 500, per placa,
micro, ram, ventilador i/o disipados de calor i si pot ser ... que hi
entri un sai que aguanti un parell o 3 d'hores ...
Si fossiu de mi, què agafarieu ?
Què no agafarieu ?
M'han aconsellat micros amd i també d'intel ... jo la veritat, és que si
pregunto, és per saber l'opinió i així informar-me de pas ...
<spam>ha quedat una mica interessat això</spam>
Com he dit abans, fa molt que no remeno hardware ... però tot i això, el
que tinc clar és que no em vull comprar l´última maquina que acaba de
sortir, amb no sé quants nuclis, amb 20 giges de ram ...
No sé ...
Però tampoc em vull comprar un pc de segona mà de 300 € ...
Que n'opineu de tot això ?
tenia pensat demanar-ho  la setmana que ve, que hi ha dies no laborables
i hi podré passar-m'hi molta estona amb tot això de montar, instalar,
configurar, etc ...