[gilug.org] pc a peces

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-04-03 15:19:22 UTC

exacte, per què ha de ser ?

si ha de ser un servidor particular per casa, es pot agafar un router asus
wl-700 que porta disc dur, o tambe un wl500gp amb un disc usb extern que tot
plegat costaria menys de la meitat, tenen un consum molt reduit i poden fer
moltissimes coses, amb poca potencia pero grans possibilitats,

per a un servidor de molt petita empresa pots comprar un pc de marca,

i per a un servidor de veritat el pressupost hauria de ser multiplicat per
cinc o potser per deu,