[gilug.org] pc a peces

Marc Furtia i Puig marcfurti yahoo es
2009-04-03 14:36:35 UTC

Bones llista, fa dies que estic pensant en comprar-me un pc, que ha de
fer de servidor, a peces.
El problema rau en què estic molt desactualitzat en quan al tema de
hard.
Aquest pc o servidor, segurament tindrà un Freebsd com a s.o. o potser
una debian, tot i que aposto més segurament per un Freebsd.
Tinc pensat gasatar-hi aproximadament un 500 €, de hard no tinc res,
únicament tinc una caixa buida per casa, que si la pogues re-aprofitar,
m'aniria de cine.
Em podrieu guiar sobre què agafar i què no agafar ?
Gràcies.
Atentament,