[gilug.org] Recerca d'impressores

2008-09-29 15:29:20 UTC

Bones,

La meva impressora actual (Epson Aculaser C1100) m'està donant
problemes, i sempre ha estat un maldecap per a configurar-la sota
GNU/Linux.

Tot apunta a què tard o d'hora hauré de rascar-me la butxaca en una de
nova, així que aquesta vegada no vull ficar tant la pota. He consultat a
www.linuxprinting.org però allà només pots mirar model per model el
driver que s'utilitza. Va bé per quan la màquina ja te l'has quedat i
estàs a l'etapa de buscar una solució per a configurar-la.

De les pàgines que he consultat, per a triar impressores entre les ja
compatibles només m'ha servit el projecte de Hewlett Packard:
http://hplip.sourceforge.net/

És la única web on puc mirar una llistes de models amb algunes
característiques (xarxa, laser/color, scanner, fax,...) i acabar de
comprovar amb una fitxa de compatibilitats exactes (Debian, Fedora,
Ubuntu,...).

Algú sap alguna altra font d'informació tant resolutiva com HPLIP per a
comprar altres marques? És que sinó només triaré entre màquines HP.