[gilug.org] Skype a Ubuntu/Debian

2008-09-26 07:32:41 UTC

Gracies, ja havia revisat tots els volums de tots els dispositius de so,
i comprovat gravant veu amb l'Audacity.
El programa aquest (escaip) té un test de trucada, i ja es queixa de què
no pot rebre so (reprodueix pels altaveus però no troba micro). O sigui,
que no aconseguim que utilitzi el /dev/dsp1 que hem comprovat que és del
micròfon.