[gilug.org] Prensentació en societat de Openmoko-spain

Xavier Formatjé xevi infoblitz com
2008-10-30 17:43:45 UTC

Hola a tothom,

En David s'ha descuidat un enllaç referent a l'Openmoko:

http://www.openmoko.com/distributors-europe-spain.html

Com podeu veure el distribuidor per Espanya és Blitz Informàtica. Així
que ja sabeu on podeu trobar el Neo Freerunner.
Si algú vol més informació sobre l'Openmoko pot contactar directament
amb mí o escriure a  i amb molt de gust respondrem
als vostres dubtes.

Fins aviat

Xavier Formatjé