[gilug.org] música lliure

Ateneu Llibertari Paquita bufatramuntana gmail com
2008-11-27 22:09:53 UTC

Apart de pensar en música lliure, que és perfecte, no ens enganyem,
m'agradaria també que es pensés en la llibertat dels músics.
El que més pena em provoca (per no dir una profunda ràbia que em remou els
instints luddites) és que els músics han d'acabar servint les copes dels
banquets perquè la música  acaba sonant gràcies als aparells digitals que
intel·ligentment barregen els estils segons l'ànima de la festa.

Si voleu actuacions lliures i llibertàries que evidentment no pagarà més a
la sgae:

kuliflaqui(tat)yahoo.es

--
http://bufatramuntana.blogspot.com