[gilug.org] SOS Java

francescp pepperline com francescp pepperline com
2008-11-27 10:49:48 UTC

Bones,

   Algú de vosaltres ja estarà al cas del que aniré a comentar.
Intentaré sé breu.
Busco una empresa o freelance, que em resolgui una situació referent a
entrar
al món del java. Això és un dels molts flangs que tinc oberts i sempre
que començo
em tallen i després tinc que tornar a començar de zero i ja n'estic tip
necessito delegar la
tasca a algun mercenari.

  De què va exactament ? Interessats poseu-vos en contacte amb mi via
e-mail
per entrar en detall.

                                                                 Fins ara,