[gilug.org] Presentación TMLinux

Eduard Vidal i Tulsà festuc gmail com
2008-05-23 12:20:20 UTC

si, cada cop hi ha més distribucions, i s'ha d'anar amb compte de
poternciar-ne cap des de gilug.
a veure, Nosaltres com a grup d'usuaris podem "ajudar" amb les distribucions
que coneixem.
Ubuntu ara es la que sol demanar més demanda d'ajuda, i la que
majoraritariament coneixeu,

Estaria bé saber quines distribucions usem al gilug, per saber als
nouvinguts amb quina els podrem ajudar.

Posem una enquesta a la web?

Una cosa, als debianites...
Ubuntu es la manera fàcil d'entrar a Debian? (per que quan vols més pases a
debian, s'enten)