[gilug.org] nvidia ++

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-05-20 19:20:53 UTC

mirant el driver nvidia de Ubuntu és una versió molt més antiga que la de
Debian,
segurament és molt senzill posar el driver de Debian descarregant
nvidia-kernel-sources de packages.debian.org i recompilant-lo en Ubuntu.
també s'han d'instal.lar nvidia-xconfig i nvidia-settings, encara que no és
obligatori, però per exemple, compiz fusion no funciona bé sense ells.
i si el voleu amb suport per a 2.6.25, he fet el paquet Debian i ara mateix
estic escrivint aquest missatge treballant amb un kernel 2.6.25 i driver
nvidia, només heu de fer que demanar-lo.

El Tuesday 20 May 2008 18:48:11  va escriure: