[gilug.org] Cosa molt rara

Eduard Vidal i Tulsà festuc gmail com
2008-05-20 16:42:03 UTC

He vist una cosa
echo 100 > /proc/acpi/video/GFX0_PCI0/DD04/brightness
aixo em posa el brillo a 100
amb el crontab puc fer-ho cada minut, pero a mi m'intresa poder-ho fixar
d'algun carai de manera!
és a dir cada 10ms comprovar que esta a 100
es que em ratlla molt això o almenys
si sapigues buscar com el usuari ha aconsegit permís per modificar el brillo
seria guai
per qeu li treuria

El 20 / maig / 2008 18:31, Eduard Vidal i Tulsà <> ha
escrit: