[gilug.org] enviar correu

marc furti marcfurti yahoo es
2008-05-20 10:01:58 UTC

Bones, em trobo amb el problema que no puc enviar
correus desde evolution i no tinc cap firewall
funcionant.
No puc enviar-ne cap, però per altra banda, els rebo.
Això em passa tant amb la conta de yahoo com amb la
conta de gmail.
Enganxo les configuracions que tinc posades, a veure
si l'error és meu o és de l'evolution de debian
inestable.
Gràcies per tot.

configuració yahoo :
pop : pop.correo.yahoo.es:995 el server requereix
autentificació
nom d'usuari : marcfurti
xifratge ssl
autentificació contrasenya
enviament : smtp
smtp : smtp.correo.yahoo.es:465 el server requereix
autentificació
nom d'usuari : marcfurti
xifratge ssl
autentificació simple

Configuració gmail :
pop : pop.gmail.com:995
nom d'usuari :
xifratge : ssl
autentificació : contrasenya
enviament : smtp
server : smtp.gmail.com:465
requereix autentificació
autentificació: ssl
tipus : simple
nom d'usuari :

Atentament,
Marc Furtià i Puig

Enviado desde Correo Yahoo! La bandeja de entrada más inteligente.